Itt is vagyunk. Egy kicsit hosszabb és érdekesebb anyag hogyan készíts olyan lánc rendszert, ami úgy viselkedik mint az igazi. Akár össze is görcsölheted ahogy azt majd látni is fogod.
Fontosabb témakörök amiket érint a videó: Motion Path animation Ghost options Animation Snapshot Curve utilities
Az igazság az hogy undo-t most sem szereti. Ez szerintem azért van mert a görbe pontjainak mozgása egy, a görbe végén megfogott pont elmozdulását követi. Ha nyomsz egy undo-t akkor a kijelölt vertex visszaugrik az előző pozícióba, de a többi közbenső pont ezzel a hirtelen ugrással nem tud mit kezdeni.
jo a blog!
VálaszTörléskovetem:)
regebben ez a lock length curve eleg bajos volt, nem szabadott undozni mert bezavarta, ugy tunik ezen mar dogloztak azota..
Az igazság az hogy undo-t most sem szereti. Ez szerintem azért van mert a görbe pontjainak mozgása egy, a görbe végén megfogott pont elmozdulását követi. Ha nyomsz egy undo-t akkor a kijelölt vertex visszaugrik az előző pozícióba, de a többi közbenső pont ezzel a hirtelen ugrással nem tud mit kezdeni.
VálaszTörlés