Kedvenc színed?

A Maya 2011 szakított régi mára már kicsit ódivatúvá vállt felületével és az új kiadáshoz sötétszürkébe öltözött. Első dolgom az volt hogy megnézzem mellékeltek e valami theme managgert az új felülethez ahol megváltoztathatom az ablakok színét... de sajnos nem. Ezt nem hagytam annyiban mert bár nagyon trendi az új külső szerettem volna továbbra is a jól megszokott világos felületen dolgozni. Olvasgatva az interneten a témában találtam egy trükkös megoldást arra hogyan választhatok színt az új kezelőfelületnek.
A maya parancsikonjának propertise részébe írd be a path után a következő sort:
-style plastique

Legközelebbi indításkor már kicsit barátságosabb színekkel fogsz találkozni :)

Eddig a következő stílusokat találtam:
-style cde
-style motif
-style cleanlooks
-style windows

1 megjegyzés:

  1. Szia Robi!

    talaltam egy ilyet:
    - style plastique

    is itt:
    http://www.pixelcg.com/blog/

    VálaszTörlés