Sokszor tapasztaltam már, akár munkahelyen is, hogy egyesek irtóznak attól a gondolattól hogy, high poly modelleket kelljen skinelni. Ezért a fő irányvonal az, hogy legyen lópoly amennyire lehet, ne szenvedjen a rigger, majd az könnyen skinelhető és rendertime mehet rá a szmúsz :) Namost a lópolyval az a gond, hogy nem deformálható szépen. Nem is beszélve olyan extra kérésekről mint pl. "gyűrődnie kéne a bőrnek itt és itt...". Hogy eloszlassam a lelkes kezdők és e téren tapasztalatlan haladók félelmeit mutatok egy trükköt miként lehet megúszni a sok munkát akkor is, ha nagy felbontású modellel van dolgunk.

A videóból megtudhatod hogy a Copy Skin Weights vajon mi :)


1 megjegyzés:

  1. jaj, nem küldte be.. na mindegy, a lényeg az volt, hogy sírva nézem azt, hogy mennyire könnyű skinnelni mayában.. maxszal totális ellentétben.. meg hogy végre nem az egymilliomodik kutyaütő blog arról, hogy mit csinált éppen az ember a nap adott percében és milyen jó vót'..
    szóval örülök neki, hogy mások számára hasznosakat osztasz meg blog szinten.. keep it up :)

    VálaszTörlés